لحظه به لحظه با بازار شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد همه عوامل دست به دست هم داده است تا بازار بورس یک روند صعودی جدیدی را به دست بیاورد، به طوری که هفته گذشته شاهد یک بازار خوب بودیم که تا دو میلیون و ۵۵۰ هزار واحد رسید. ارزش معاملات خرد تا چهار هزار ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و حجم معاملات خرد به چهار هزار ۵۰۰ میلیارد تومان رسید. ضمن اینکه نرخ بهره بین بانکی در حال کاهش است و احتمال کاهش تنش‌های سیاسی در منطقه و آتش بس نیز وجود دارد. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود بازار امروز با رشد ۱۵ هزار واحدی همراه باشد.

خلاصه بازار امرز
در پایان نخستین روز معاملاتی هفته، شاخص کل سرخپوش شد و با افت ۱۶۰۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۴ هزار واحد به کارش خاتمه داد.
تراز نقدینگی حقیقی‌ها منفی و ۱۹۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج شد. ارزش معاملات خرد نیز به ۳.۹ همت رسید.
نمادهای نیروح و ومعادن صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای خساپا و شپنا بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۷⏰
سیمرغ با لباس سبز و در قیمت ۳۳،۰۵۰ ریال در حال معامله است.
این سهم را اغلب حقوقی‌ها خریده‌اند و حقیقی‌ها فروخته‌اند.
امروز دومین روز حضور متوالی سهم در محدوده سبز بازار بوده است.


۱۲:۱۷⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افت بیش از هزار واحدی به ۲ میلیون و ۵۴ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش ۷۶۰ واحدی همراه بوده است.
نمادهای فارس، فملی، اخابر و شپنا در صدر منفی‌سازان شاخص قرار دارند و خودرو، فلزات اساسی و انبوه‌سازی به ترتیب با ارزش معامله ۲۳۵ میلیارد تومان، ۱۹۸ میلیارد تومان و ۱۸۵ میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۱:۵۷⏰
در یک ساعت پایانی معاملات شاهد افزایش عرضه‌ها و برتری فروشندگان به خریداران هستیم. شاخص کل تقریباً راه رفته‌ی امروز را برمی‌گردد و نمادهای فارس، فملی، فولاد و اخابر در صدر تأثیرگذاران منفی شاخص قرار دارند.


۱۱:۵۶⏰
اخابر با قیمت ۹۵۸ تومان افت بیش از ۳ درصدی داشته و حجم معامله آن به ۱۵ میلیون سهم رسیده است و همراه با قیمت ۴۷۸.۳ تومان در منفی ۱.۵ درصد حجم معامله ۴ میلیونی را نشان می‌دهد.


۱۱:۴۰⏰
در یک ساعت باقی مانده تا پایان زمان بازار ارزش معاملات خرد ۲,۵ همت و تراز پول خرد منفی ۶۰ میلیارد تومان است.


۱۱:۳۴⏰
فراکابی‌ها معاملات سرخی دارند و با افت ۱ درصدی قیمت دادوستد می‌شوند.


۱۱:۳۴⏰
بمپنا با رشد ۵ درصدی قیمت تا این لحظه ۲۶ میلیون برگه سهم معامله کرده است.


۱۱:۰۲⏰
شستا ۱.۵ درصد مثبت. سهم در قیمت ۱،۱۷۵ ریال ۵۸ درصد خریدارانش حقیقی‌ها و ۴۲ درصد آنها حقوقی‌ها هستند.
سهم طی ۵ روز اخیر در محدوده سبز بازار به کار خود پایان داده است.


۱۰:۵۸⏰
پتایر سبزپوش و در قیمت ۲،۴۳۰ ریال در حال معامله است.
حقیقی‌ها این سهم را داد و ستد کرده‌اند و امروز ششمین روز متوالی حضور سهم در محدوده سبز بازار است که نشان از رشد ۸ درصدی سهم دارد.


۱۰:۵۷⏰
نماد سدبیر برای چهارمین روز متوالی در مدار مثبت در حرکت است و هم‌اکنون با رشد ۷ درصدی قیمت معامله می‌شود.


۱۰:۱۴⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با افزایش بیش از ۲۷۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۵۸ هزار واحد رسیده و نمادهای شستا، ذوب و وبانک در صدر شاخص‌سازان قرار دارند.


۰۹:۵۵⏰
تجلی با فاصله ۱۳ درصدی نسبت به سقف تاریخی خود در محدوده ۲۲۶ تومان ۱,۱ درصد مثبت دنبال می‌شود. بیش از ۹۰ درصد از خریداران و کل فروشندگانش حقیقی‌اند.


۰۹:۵۰⏰
شپنا با قیمت ۸۵۲ تومان در صفر تابلو شتران با قیمت ۴۳۰ تومان و شبندر با قیمت ۱۰۱۳ تومان با نوسان مثبت همراه هستند.


۰۹:۴۹⏰
خگستر با قیمت ۴۴۴.۵ تومان با رشد بیش از ۱ درصدی همراه شده است.


۰۹:۴۹⏰
سدشت با قیمت ۸۲۳۳ تومان در مثبت ۵ درصد در میان شاخص‌سازان اصلی بازار امروز قرار دارد.


۰۹:۴۸⏰
وساخت در کمتر از نیم ساعت اول با قیمت ۱۸۵.۵ تومان رشد ۷ درصدی داشته و علاوه بر اینکه با صف خرید بیش از ۱۰۰ میلیونی رو به رو است حجم معامله ۱۳۰ میلیونی را پشت سر گذاشته است.


۰۹:۴۷⏰
فاذر مورد اقبال حقیقی‌های بازار است و سهم در قیمت ۲۱۴۱ ریال با رشد ۳.۵ درصدی مواجه است. امروز پنجمین روز متوالی حضور سهم در محدوده سبز بازار است.


۰۹:۴۷⏰
ذوب با پیشروی قیمت از ۳۷۳ به ۳۸۹ تومان رسید و اکنون در محدوده ۴,۳ درصد مثبت دنبال می‌شود. در دو هفته اخیر شاهد بازدهی حدود ۳۰ درصدی این نماد بورسی بودیم.


۰۹:۴۶⏰
در گروه فلزات نمادهای ذوب، فسوژ با رشد ۴ درصدی و فملی، فخوز و فولاد نزدیک به صفر تابلو معامله می‌شوند و در این گروه فروس با رشد ۷ درصدی مورد توجه قرار گرفته است.


۰۹:۳۲⏰
فولاد با قیمت ۵۶۷ تومان و فملی با قیمت ۷۱۲ تومان هردو با نوسان مثبت همراه هستند.


۰۹:۳۱⏰
نمادهای ثتران، ثشرق و وساخت از گروه انبوه‌سازی در محدوده حداکثری قیمت دادوستد می‌شوند و کرمان، ثفارس و وآذر با رشد ۲ درصدی معامله می‌شوند.


۰۹:۳۰⏰
شستا با قیمت ۱۱۷.۶ تومان در مثبت ۱.۵ درصد دادوستد ۵۷ میلیون سهم را ثبت کرده است.


۰۹:۱۴⏰
گروه خودرو معاملات متعادلی دارند. نمادهای خاور، خگستر، خودرو نزدیک به صفر تابلو نوسان دارند.


۰۹:۰۹⏰
شاخص کل با افزایش ۲۱۵ واحدی اولین روز هفته را آغاز کرده و نمادهای شستا، ذوب، وساخت، سدشت و فروس در صدر مثبت‌سازان قرار دارند.

کد خبر 482577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =